Nooit een saai moment bij belastingadvies- en administratiekantoor Amolé BV
Werken bij een belastingadvies- en administratiekantoor wordt al snel geassocieerd met ‘saai’. Maar niets is minder waar volgens Virginia Grüter. Virginia is accountmanager bij Amolé BV en één van haar taken is om het bedrijf op de kaart te zetten. Mariëtte Bos, partner/managing director, is enthousiast over de creatieve aanpak van Virginia en ziet duidelijk resultaat van haar inspanningen.
Eén van de projecten waar beide dames met veel plezier op terugkijken, is het maken van de nieuwe bedrijfsfilm. Bij dit project werd samengewerkt met de redactie van RTL Z en dat genereerde extra aandacht. Die aandacht is niet alleen positief voor de partner van Vastgoed Haarlemmermeer, Amolé. “Ook voor de hele branche is het goed om te visualiseren wat het vak inhoudt en dat het totaal niet saai is”, zegt Virginia. “Bovendien was het erg leuk en leerzaam om te doen en we zijn trots op het resultaat.”
Nu ook actief op social media
Het maken van de nieuwe bedrijfsfilm is slechts één van de projecten waar Virginia zich in heeft vastgebeten. Een ander project waar ze haar marketing skills met veel plezier voor inzet, is het gebruik van social media. Wil je social media optimaal benutten, dan is het belangrijk dat je regelmatig interessante content plaatst op de kanalen waarop je actief bent. Dit kunnen praktische tips zijn, actuele informatie of het delen van bepaalde casussen waar ondernemers uit het MKB hun voordeel mee kunnen doen. Virginia plaatst dit soort berichten via Instagram (@deboekhoudervoorhetmkb) en via Facebook (Amolé B.V.). Het aantal volgers groeit gestaag en dat is het bewijs dat de content die wordt gedeeld, aanslaat.
Minstens zo belangrijk als social media is de eigen website. De website is in een nieuw, moderner jasje gestoken met een duidelijker structuur. Op de website is nog meer informatie te vinden en uiteraard vind je hier alle info over de diensten van Amolé overzichtelijk terug. En dat zijn er nogal wat: boekhouding, business coaching en fiscaal advies, loonadministratie, belastingaangifte en opmaken jaarrekening.
FD Gazelle Award
Het Financiële Dagblad reikt jaarlijks de FD Gazelle Awards uit. Amolé dingt mee naar deze prestigieuze award. Het belangrijkste criterium om in aanmerking te komen voor deze Award is dat je als bedrijf een omzetgroei van minimaal 20% over de afgelopen drie jaar hebt laten zien. Wil je hierin slagen, dan moet je je als bedrijf aanpassen aan veranderende marktomstandigheden. Amolé ligt op koers om deze award in de wacht te slepen en ziet de uitslag met vertrouwen tegemoet.